دریــــــــــــــا


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

 
 
دریا هر چقدر هم دور باشه ساحل باز کنارشه ....

دریای من !

دوستت دارم ...

 



نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت10:53---26 ارديبهشت 1391
سلام
شقایق بی معرفت دیگه یادی از ما نکنی ها


Sarina
ساعت18:00---16 ارديبهشت 1391
Vagti be aseman e tire ooo tar negahh mikonam
Vagti tanha 1setare ra dar asman mibinam
Taze mani eshgoo tanhaiioo mifahmam


Meysam
ساعت19:54---12 ارديبهشت 1391
سلام بی وفا.چرا انقد دیر پیام میدی؟

در ضمن من گفتم که چون عاشق گل شقایقم اسمشو شقایق گذاشتم.
پاسخ:سلام معذرت میخوام میدونم دیربه دیر میام اما چاره چیه؟وقت ندارم سرم شلوغه امتحان دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:50 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com