عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم

         

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم 
 در چشمانت خیره شوم دوستت دارم 
دوست دارم را بر لبانم جاری کنم 
منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم 
سر رو شونه هایت بگذارم....از عشق تو..... 
 از داشتن تو...اشک شوق ریزم 
 منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم 
 بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم 
 وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم 
 اری من تورا دوست دارم 


 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت23:00---3 مرداد 1392
سلام امیدوارم خوب باشید..طاعات و عبادات قبول حق
نمیخوام تعریف کنم اما انصافا قشنگه
شما هم اگر دوست داشتید به من هم سر بزنید و نظرتون بگید خوشحال میشم
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟
اگر موافقی منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک منم شما رو لینک میکنم
منتظر حضورتون هستم
تنهاترین عشق روزگار















سجاد.ک
ساعت0:43---21 خرداد 1392
behetoon babate bloge zibayi ke darid khyli kheyi khaste nabashid migam.movafagh bashid.

باران
ساعت19:24---3 فروردين 1392
سلام وبلاگت عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااليه عزيزم خيلي مطلباشو دوست داشتم...

shahin
ساعت12:22---21 بهمن 1391
slm shagayeg jan
upam aziz


loveheart
ساعت14:31---30 دی 1391
سلام
واقعا وب زیبایی دارین
واستون ارزوی موفقیت میکنم
*****
به منم سربزنید خوشحال میشم
http://love_tak.rozblog.com/Forum


وروجک
ساعت21:48---26 مهر 1391
در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم

تقدیم عزیزی مثل تو


reza
ساعت8:42---24 مهر 1391


میلاد
ساعت20:35---31 شهريور 1391
سلام عزیز.وبت خیلی جالبه.اگه خواستی به وب منم بیا.پشیمون نمیشی.منتظرتم

آرش
ساعت12:27---27 مرداد 1391
سلام نمی دونم چرا یا واسه چی جوابمو نمی دی ولی من قالب زیبایی با عنوان عشق تنهایی برات طراحی می کنم امید وارم دیگه از من دلخور نباشی قالب رو می ذارم تو نظرات .

Arash enekas
ساعت13:27---20 مرداد 1391
سلام
ممنون از این که کلیپ ام رو نگاه کردی نظر لطفته چشمات قشنگ میبینه راستی دیگه قالب نمی خوای ؟


ناصر
ساعت13:20---13 مرداد 1391
خدایا …!
گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ،
این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک …
این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور …!

دلم برات یه ذره شده ه ه ه ه
از دور میبوسمت مواظب خودت باش


ناصر
ساعت23:30---31 تير 1391
گـاه از جـنـسِ اشـک انـد و گـاه از جـنـسِ بـغـض ؛
گـاه سـکـوت مـی شـونـد و خـامـوش مـی مـانـنـد
گـاه هـ ـ ـق هـ ـ ـق مـی شـونـد و مـی بـارنـد . .
دلـتـنـگـیِ مـن بـرایِ تـو امـّـا
جـنـسِ غـریـبــی دارد . . .


میثم
ساعت12:29---24 تير 1391
salam shaghayeg joon. toye satre 4 ye kalamero eshtebahi neveshti.dorostesh kon
پاسخ: ممنونم میثم جان خیلی لطف کردی


sodi
ساعت5:46---21 تير 1391
دَردِ بزرگیه
برای کسی که متوجه نبودنت نیست
پَرپَر بشی
ولی وقتی بعد از یک روز دَر به دَری و دِلواپسی
بهش میگی ، دوست دارم تموم چیزی که میشنوی
یک "مِرسی" خشک و خالیه.....!


ایوب
ساعت2:54---21 تير 1391
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم،بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست


shahin
ساعت2:16---13 تير 1391
slm azizam
ba 2ta matlab gashang (upam)
1ki az matlaba vaghey hast
khoosh,hal misham nazatetono bekhoonam
moafagh bashi
man linket kardam toam belin

╱◥████◣
│田│▓ ∩ │◥███◣
╱◥◣ ◥████◣田∩田│
│╱◥█◣║∩∩∩ ║◥███◣
││∩│ ▓ ║∩田│║▓田▓∩║

̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃ ̲̲̲̅̅̅̅֣̃̃̃̃̃̃


parsa
ساعت20:24---12 تير 1391
این شعرت خیلی پر معنا بود پاسخ:اشکالی نداره پارسا جون من از تو زیاد توقعی ندارم چون زیادی مغزت نمیکشه در همین حدم بدونی شعر بود داستان نبود جای شکرش باقیه به اون مغز کوچولوت فشار نیار

یه حس خوب
ساعت18:09---10 تير 1391
سلاااااااااااااااااااااااااام
شقایق جااااااااااااااان

ممنون که به وبلاگ منو عشقم سر زدی

وبلاگ قشنگی داری عزیزکم ولی چرا اینقد غمگیـــــــــــــــــن؟

لینکت کردم عزیز جان
پاسخ:مرسی سمانه وسعید عزیز


عاشق
ساعت15:23---10 تير 1391
slm dooste aziz vaghan webe gashtgi dari



va kheyli roomantiko ashghanast



khooash,hal misham be manam sar bezani



rasti linket mikoonam shoma ham mano belinkid



پاسخ:خیلی خیلی خیلی ممنونم


عاشق
ساعت15:22---10 تير 1391
slm dooste aziz vaghan webe gashtgi dari

va kheyli roomantiko ashghanast

khooash,hal misham be manam sar bezani

rasti linket mikoonam shoma ham mano belinkid



ahmad
ساعت6:35---10 تير 1391
خیلی خوبه خوشم اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 9 تير 1398برچسب:,ساعت 16:16 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com