عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم



نظرات شما عزیزان:

Saman Azimi
ساعت3:25---21 تير 1392
پیام سامان عظیمی:

سلام... سلام دوست های گلم

میدونم تو این مسیر سرد زندگی,ازیه جایی ,دیگه باید تنهایی من سفر کنم , قصد نداشتم با این آهنگ گونه هاشو تر بکنم

اما...

امیدوارم احساس من از میون این همه نت , از لا به لای واژه ها دردمو منتقل کنن , بفهمه عاشقش شدم....دردی که خیلی ها دارن , وابسته به کسی شدن...

آره...

دیگه کوه دردم ولی اینو خوب میدونم برای موندنش هر کاری کردم

این آهنگ تمومه احساس الان منه پس ازتون خواهش میکنم تو منتشر کردن ترانه م قدم تازه ایباشید...

برای پیشرفت من...

لطفا به اشتراک بذارید...

سپاس از این همه لطف و محبت...

............................سامان عظیمی..............................

Salam abjie azizam ,

Oomadam begam k ahangam ba
پاسخ:saman jan az koja bayad downloud konam ?


Nahal02
ساعت0:38---8 فروردين 1392
چرا نگــاه می کنــی؟
تنهــا ندیــده ای؟
بــه مــن نخنــد...
مــن هــم روزگــاری !
"عــزیــز دل" کســی بــودم ................. !


Saman Azimi
ساعت21:43---2 فروردين 1392
داشتيم بازى ميكرديم...، اون رفت چشم گذاشت ؛ من رفتم قايم شدم اما اون به جاى من يكى ديگه رو پيدا كرد و من براى هميشه گم شدم...
پاسخ:داداش گلم خیلی قشنگ بوددددددد


Saman Azimi
ساعت21:37---2 فروردين 1392
Salam Abji Shaghayegh...
Az Samime Del Saale No Ro Behet Tabrik Migam...
Toie Ke.. Hatta To Toofani Az Bi KasiHam, Hamishe Boodio Narafti ,Tanham Nazashti...
Omidvaram Saali Delchasbtar Az Saale Gozashte Dar Kenare Daryaie Az Aramesh Dashte Bashi o Baz Khoshi Miyoone Ghalbet Ashiyoone Kone, Hamishe Sedaye khandat To Khoone Bepiche...
Abji Rasti In Addresse Jadidame...
Age Doost Dashti Az No linkam Kon... Delbakhtegan Baraye Hamishe Mord.


shahin
ساعت16:16---29 بهمن 1391
slm shagayegh jan
chera dg behem sar nemizani
آپـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــم
bia dg


Milad
ساعت16:20---28 بهمن 1391
سلام وبلاگ فوق العاده دارید ممنون از مطلب های خوبتون موفق باشین.

پدرام جعفری
ساعت16:31---24 تير 1391
پدرام هستم کارشناس رشته ی حقوق از این که با شما اشنا شدم خرسندم
پاسخ:منم همینطور


iman
ساعت14:30---22 تير 1391
چطوری شقایق جون، کجایی پس دختر دلم برات تنگ شده راستی به بقیه وبلاگامم یه سر بزن ببین چطورن
imann.mihanblog.com
imann.sabablog.com
imann1.blogfa.com


مهرداد
ساعت20:26---18 تير 1391

"به نام آنکه اشک راآفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد"
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ماهرروز به روزیم
آماده تبادل لینک با شما هستیم اگر موافق هستی ما رو لینک کن و بعد از طریق لینک اتوماتیک ما خودت رو لینک کن
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


شایان
ساعت19:36---13 تير 1391
سلام وبلاگ زیبای داری من شایان هستم خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی

بهنام
ساعت23:43---12 تير 1391
سلام شقايق جون خوبي ممنون كه تو وب من نظر دادي وبلاگم هنوز كامل نيست تازه درست كردم ميخوام داستان زندگي زنان بيوه يا مطعلقه تو وبلاگم بنويسم يه كم ناشيم بلد نيستم ممنون ميشم كمكم كني وبلاگمو را بندازم از خجالتت در ميام پاسخ:چشم هر سوالی داشتین من در خدمتم

دخترک
ساعت18:38---12 تير 1391
خوب بود به من هم سربزن زود ... لینکم کن و نظر بتی...

sodi
ساعت6:30---12 تير 1391
تاریکی که ترس ندارد از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احســــــــاست را دارند ...





سلام گلمپاسخ:گرفتار بودم عزیزم شرمنده


ناصر
ساعت11:00---9 تير 1391
در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند،





و در آشکارا





از آنانی که دوستمان دارند غافلیم.





شاید این است دلیل تنهایی ما....
پاسخ:بسیار زیبا بود بازم لطفا سر بزنید


sahar
ساعت17:56---6 تير 1391
سلام ممنون شقایق جانپاسخ:سحری جونم از چه لحاظ بچه ها گناه دارن؟

sahar
ساعت17:55---6 تير 1391
سلام ممنون شقایق جان
نه تورو خدا گناه دارن بیچاره ها


shahin
ساعت17:13---5 تير 1391
slm azizam

ba 2 past jaleb (((upam))

khoosh,hal misham behem ie sari bezani

albate nazar yadet nareha~!!!~



پاسخ:چشم عزیزم حتما میام


سیدعبدالله عابدین مطلق
ساعت15:44---5 تير 1391
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد / بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد



سوگند به هر چهارده آیه نور / سوگند به زخم های سرشار غرور



آخر شب سرد ما سحر می گردد / مهدی به میان شیعه برمی گردد





سلام دوست مومن خوش حال میشم به وبلاگ سر بزنی ونظر بدهید



منتظرحضور گرم شما هستم

یا علی






پاسخ:حتما بهتمون سر میزنم شما هم من رو از حضور دوبارتون مسرور کنید


ali
ساعت11:27---2 تير 1391
عالیه به منم سر بزن خوشحال میشمali_0633.loxblog.com

shahin
ساعت3:59---2 تير 1391
slm azizam
omidvaram halet khoob bashe
in matalebet hamishe mano be khoodesh jazb mikoone
vaghan alie!!
rasti aziz man(upama)
montazare hoozoore garmet hastam


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:48---30 خرداد 1391
salam abjie man , man upam albate ye up ghamgin . dishab matalebo neveshtam o emrooz entesharesh kardam k shayad ye kam az gham ham kam beshe . enghadar harfamo khordam delam az dastesh pore . montazere hoozoore garmet mimoonam aji golam. movazebe khodet bash . fe'lan bye

ali
ساعت10:05---30 خرداد 1391
سلام شقایق خانم
ممنونم که سرزدین و قابل دونستین
فراموش نکنین منو بازم بیاین
ضمنا وب عالی دارین.


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت11:18---28 خرداد 1391
سلام وب قشنگى دارين از مطالبتون معلومه كه شما هم عشق رو تجربه كردين اميدوارم كه موفق باشين .
راستش من يه گروهى تشكيل دادم بنام "دلباختگان" لطفا بياين تو وبم و عقايدمو بخونين و اگه قبول داشتين و اگه دوست داشتين عضو بشين و منو با يك نظر مطلع كنين . متشكرم . سامان


baran.spdf
ساعت12:18---27 خرداد 1391
سلام عزيزم ممنون كه نگاه قشنگت رو به وبلاگم هديه كردي!راستي من واسه هرگونه همكاري اماده م!

حمید
ساعت3:21---26 خرداد 1391
سلام نوشته هات قشنگه بیا از وب منم دیدن کن منتظرما

حمید
ساعت3:20---26 خرداد 1391
سلام نوشته هات قشنگه بیا از وب منم دیدن کن منتظرما

میثم
ساعت22:45---23 خرداد 1391
کجایی شقایق؟؟؟؟ چرا انقد دیر آپ میشی؟؟ خوب منم امتحان دارم . از امتحانات تو هم مهمتره .کنکور دارم ولی باز حداقل روزی یه بار آپ میشم. خیلی نامردییییپاسخ:میثم ؟؟؟؟؟؟تو درس برات مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

shahin
ساعت16:39---22 خرداد 1391
slm shghayegh jan
man gablan linket kardam aziz
slm aziz
matalebet vaghan alie
man harooz matalebeto mikhoonam
toam be ma sar bezan
upam boodo bia
قصه اینجوری شروع شد.. من وچشمات و ترانه


تو رو خواستن تا همیشه..... گریه و اشک شبانه


تو می دونی تا همیشه..... من به یاد تو می مونم


هرچی که ترانه دارم ..واسه ی چشات می خونم


واسه داشتن دستات.... لحظه هام پر از بهونه اس


دیدن صورت ماهت....... ...یه خیال عاشقانه اس


بی تو من هیچی ندارم.. پیش چشمات کم می یارم


اگه تو بخوای می میرم جون به دستات می سپارم


لحظه ها مو با حضورت ..عاشق وترانه خون کن


با نگاه پاک و معصوم........ دل سردمونشون کن


تو مثه اب و نفس باش.... واسه این عاشق مجنون


رو تن این خاک تشنه........ تو ببار همیشه بارون


Meysam
ساعت12:14---22 خرداد 1391
aksat toye internet pakhsh shodeh!!! harja beri aksaie toe. az bas khoshkeli...

mina
ساعت13:00---21 خرداد 1391
سلام گلم زيبا بود عزيزم پيش منم بيا

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت9:54---21 خرداد 1391
گاه بايد پاي کامپيوترت نباشي، گوگل و ياهو و فلان را بي‌خيال شوي

با خانواده ات دور هم بنشينيد، يا گوش به درد دل رفيقت بدهي

و ببيني زندگي فقط همين صفحه نمايش و فضاي مجازي نيست ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 خرداد 1398برچسب:,ساعت 8:41 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com